Golf Channel Polska Partnerem Mediowym II Forum Marketing to Silver Generation.

W dniu 12-13 czerwca 2018 roku,  w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport odbędzie się II Forum Marketing to Silver Generation, którego organizatorem jest firma Blue Business Media.

To wyjątkowe spotkanie dyrektorów i managerów marketingu największych firm kierujących swoje produkty lub usługi m.in. do konsumentów z pokolenia 60+ jest okazją do dzielenia się doświadczeniami oraz przykładami kampanii i rozwiązań, które działają w „srebrnym marketingu”.

Różnorodna struktura forum, gdzie oprócz prelekcji ,uczestnicy będą mieć wiele okazji do networkingu i interakcji . Ponad to 4 panele dyskusyjne, Q&A, wspólna praca w grupach na koniec 2 dnia.

Podczas Forum pokazane będą  m.in. charakterystyki, raporty i dane dotyczące pokolenia seniorów. Liczne inspiracje poparte case studies i  rozwiązania w wielu wypadkach ready-to-implement.  Spotkanie będzie  oparte na  wymianie doświadczeń i wizji wskazujących  również potencjalne kierunki rozwoju rynku i „srebrnego marketingu”, tak aby jeszcze skuteczniej angażować seniorów i budować marki, które trafią do ich serc i umysłów.

Szczegółowe informacje, w tym formularz rejestracyjny, dostępne są na stronie internetowej konferencji pod adresem: http://seniors-marketing.pl/

RÓŻNOŚCI
Partnerzy oficjalni