Golden Arrow, czyli efektywność największych kampanii marketingowych.
8 maja mija termin zgłaszania prac do konkursu Golden Arrow 2019. W konkursie oceniane będą prace pod kątem ich efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: PERSONALIZACJA, SZTUCZNA INTELIGENCJA i GRYWALIZACJA. #goldenarrow2019
Organizatorami konkursu Golden Arrow są: „Media & Marketing Polska” – ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) – organizacja non profit, która zrzesza firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych.
Przełomowe rozwiązania
– W komunikacji marketingowej istnieje cały wachlarz form i narzędzi – od klasycznej wysyłki aż po działania z dziedziny martech. Które z tych narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystają marketerzy? Jakie są trendy w komunikacji marketingowej? Na wszystkie te pytania odpowiedzi przynosi konkurs marketingu Golden Arrow, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.
– Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierze te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży – dodaje Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (SMB).
Dla kogo
W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Kategorie
Jury ocenia prace w następujących kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive travel, Digital marketing, Personalizacja, Sztuczna inteligencja, Grywalizacja, Direct response advertising, Kampania zintegrowana, CSR – działania CSR firm i marek, oraz Personalizacja, Sztuczna inteligencja i Grywalizacja.
Ze względu na szerokie spektrum rozumienia działań marketingowych prace są oceniane również w kategoriach: Non profit, Design, Open, Salon odrzuconych.
Jury
W tegorocznej edycji konkursu w jury zasiądą eksperci branży:
- Joanna Biernacka, creative director, Isobar Polska
- Magdalena Chodkowska, senior project manager, Unique One
- Renata Goss-Nowak, menedżer produktu kierujący Sekcją Rozwoju Przesyłek Reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej SA
- Jarosław Kuźniar, właściciel Kuźniar Media
- Paweł Loedl, chief strategy officer, VMLY&R Poland
- Artur Pluta, senior digital marketing manager, Jeronimo Martins
- Maria Rychlicka-Furmaga, senior brand manager Lech, Kompania Piwowarska
- Maciej Sip, dyrektor marketingu, BMW Polska
- Patrycja Szczecińska, marketing & PR manager, Pracownia Gier Szkoleniowych
- Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, senior marketing manager, Samsung Electronics Polska
- Magdalena Swoboda-Młynarczyk, zastępca dyrektora, biuro komunikacji i promocji, Ministerstwo Finansów
- Karolina Witecka, CEO & co-founder, Cut the Mustard
- Weronika Zielińska, product manager, Nescafe
Harmonogram
- 8 maja – termin nadsyłania prac
- 6 czerwca – obrady jury
- 18 czerwca – ogłoszenie laureatów podczas uroczystej gali konkursowej. Galę konkursową poprowadzi Marzena Rogalska, znana i lubiana dziennikarka telewizyjna i radiowa
Uczestnictwo 👉 anna.pastor@media.com.pl 👉 666 024 577
Partnerstwo/Sponsoring 👉 pawel.balcerek@media.com.pl 👉 602 674 030
Więcej informacji 👉 www.goldenarrow.pl
Oraz 👉 https://www.facebook.com/events/319839232057936/
Sponsorzy i partnerzy: