Gala charytatywna dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Gala Charytatywna Businesswoman & life na rzecz SOS Wioski Dziecięce zakończona sukcesem

14 grudnia 2019 r. w pięciogwiazdkowym Hotelu Bellotto mieszczącym się w XVI wiecznym Pałacu Prymasowskim na warszawskiej Starówce odbyła uroczysta gala charytatywna na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce zorganizowana przez magazyn „Businesswoman & life”. Tego wieczoru miała miejsce premiera i licytacja corocznego Kalendarza Gwiazd Magazynu „Businesswoman & life 2020. 

W tym roku w kalendarzu gwiazd na poszczególnych planszach pozowały znane osobowości
w duetach z kobietami biznesu: Julia Decowska-Olejnik i Rafał Maślak, Katarzyna Ziobro i Jacek Jeschke, Mariola Furman i Paweł Nastula, Agnieszka Wasilewska-Semail i Adam Kornacki, Jolanta Ciążyńska-Syka i Tomasz Wolny, Paulina Piliszek i Adam Adamonis, Małgorzata Marczulewska
i Maciej Kurzajewski, Jolanta Karny i Andrzej Seweryn, Renata Kubik i Kacper Kuszewski, Małgorzata Krzyżowska i Antek Smykiewicz, Beata Hudziak i Bartosz Obuchowicz, Małgorzata Luboińska i Bożydar Iwanow, Katarzyna Michniewska i Maciej Orłoś.

Gościem honorowym wydarzenia była pani Barbara Rajkowska, dyrektor krajowa Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dzięki Stowarzyszeniu mnóstwo osieroconych i opuszczonych dzieci dostało szansę na szczęśliwe dzieciństwo. Wioska Dziecięca to domy, w każdym z nich mieszka oddzielna rodzina, która składa się z kochającej mamy, taty oraz fantastycznych, przybranych dzieci, które mogą dorastać w bezpiecznej i kochającej się nowej rodzinie.

Goście zaproszeni na uroczystą galę zostali powitani przez wyjątkową osobowość telewizyjną, Macieja Orłosia, który fenomenalnie poprowadził wieczór galowy. Licytację obrazów z pasją
i zaangażowaniem poprowadził niezwykle charyzmatycznych aktor, niekwestionowana gwiazda
i człowiek wielkiego serca, Adam Adamonis. W wyniku licytacji pozyskano kwotę 30800 zł.

Galę w wielkim stylu otworzyła saksofonistka Nastazja Babska, która również wystąpiła w trakcie części bankietowej. Tego wieczoru można było usłyszeć przepiękne utwory w wykonaniu jedynej
w swoim rodzaju, utalentowanej Katarzyny Dąbrowskiej „Kate”. Zaproszeni goście podziwiali pokazy mody marki LILY WAS HERE, MY IMAGE ART Projektantki Moniki Cieśluk. Make-up modelkom do obu pokazów mody wykonała wizażystka Urszula Olko z Perfumerii MON CREDO,
a o fryzury zadbali styliści fryzur z salonu CYRULIK. Modelki prezentowały na sobie obuwie Nina Basco. Firma BERM Creative Production Group zadbała o profesjonalną scenę, efekty świetlne oraz nagłośnienie. W to charytatywne wydarzenie zaangażowała się również drukarnia CHROMA wspierając wydruk kalendarza, a REDRO zadbała o wykonanie fotoobrazów do licytacji. Serdeczne podziękowania złożono innym markom, które w szczytnym celu wzięły udział w wydarzeniu.
O podniebienia gości zadbali: Woda Raj Tatr, słodycze Pszczółka,  Soti Natural, Wódka Casino, Henkel Freixenet, Wina od Mielżyński, Batony dietetyczne od Sante, Restauracja Foccacia, Dietering.com. Parterami wspierającymi tę szczytna akcję byli: Giacomo Conti, AVIVA, Mollie, 19. Dzielnica. Moxy, Cyrulik, Teatr Polski, Willa Artysty, Kate, Dorota Kos Jewellery, Full Mellow, Forever, Moja Farma Urody, Nastya Sax, Yvette, Lady Planer, MyOni,  Dowlegal, FaceIt, 4Ever Clean, 8TAX Doradztwo Podatkowe, Wine Avenue, Rafako, PBG, Mr Security, Aves, Ekocykl, Staropolanka, SKS Ślęza, Medicover, GLOBAL PHARMA, Auriege, Agencja detektywistyczna Averto, Bank Pocztowy, Aliant, Hotel Puławska Residence,  Previes, Perso, Fursi, Myloview, Luna mood, Baby & Travel, lala malowana, Hedonism, Kwiaciarnia Mokotowska 61 i Rosa Gold Chains

Dziękujemy patronom medialnym: Press Zone,  Hedonistki.pl, Scanner.com.pl, Golf Channel Polska. Coaching w spódnicy, Warszawa w szpilkach, Biznes2biznes.com Moda i ja, Kobietapo30, Gazeta MSP, naszbiznes24, Qbusiness, Marketing modowy, Biznes Tuba.Red Carpet

Całkowity dochód ze sprzedaży kalendarza i licytacji jest przekazywany na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

 

O samym kalendarzu: Pomysłodawczynią projektu jest Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna magazynu „Businesswoman & life”. Tegoroczne zdjęcia na kartach kalendarza wykonała Lidia Skuza. O szatę graficzną zadbał Marek Mosiński. Partnerami odpowiedzialnymi za wizaż i fryzury byli Agnieszka Karpińska z Sense of Beauty, Marta Kondratowicz i Tomasz Glich reprezentująca firmę Cyrulik. Joanna Makowiecka – stylistka bohaterów, wykorzystała kolekcje marek: Forever Salony Sukien (styczeń i luty), Lily Was Here (czerwiec), Monika Cieśluk (kwiecień), Nina Basco (wrzesień), Ela Piorun (grudzień). Stylizacje wzbogaciło obuwie marki Nina Basco. Do stylizacji męskich została wykorzystana kolekcja marki Giacomo Conti. Sesje zdjęciowe miały miejsce
w przestrzeniach warszawskiego Hotelu Moxy, Villi Artysty w Warszawie, 19. Dzielnicy i w Teatrze Polskim im. Arnolda Szyfmana.

 

Golfowe Newsy
Partnerzy oficjalni

Zaufali nam

Partnerzy wspierający